Voordelen van een blog

Een blog toevoegen aan je website is goed voor je contentmarketing. Je toont je potentiële klanten dat je kennis van zaken hebt.

Bovendien zorgt een blog er ook voor dat de inhoud van je website regelmatig verandert. Dat is goed voor je bezoekers (zij hebben immers een reden om naar je website terug te keren) én voor je plaats in de ranking op Google (of andere zoekmachines). Ook zoekmachines houden namelijk van dynamische websites.

voordelen van een blog

Nadelen van een blog

Een blog onderhouden vraagt echter ook tijd en energie: je moet steeds nieuwe onderwerpen verzinnen, nieuwe teksten schrijven, nieuwe afbeeldingen zoeken,… en dat zonder aan kwaliteit in te boeten! Wil je namelijk genieten van de voordelen van een blog, dan moet je je lezers goede, kwalitatieve berichten bieden. Anders levert je blog je niets op. Meer nog, een slecht geschreven blog kan je bezoekers zelfs wegjagen van je website.


Vlot geschreven blogberichten die verkopen

Wil je steengoede blogberichten voor je blog, dan werk je best samen met een copywriter. Die kan de teksten schrijven waar jij van droomt. Je kan het blogwerk van het begin tot het einde aan de copywriter overlaten, maar natuurlijk kan jij als specialist in je vak ook zelf de onderwerpen of zelfs de inhoud van je berichten aanleveren. Dat scheelt meteen een pak in de kosten, want je bespaart de copywriter heel wat opzoekwerk.

Copywriter Feniks schrijft jouw blogberichten.

Wil je Feniks graag inhuren om je blogberichten te schrijven? Dan kan je kiezen voor een blogabonnement. Heb je maar één of enkele berichten nodig, vraag dan een offerte op maat aan.